Välkomstbrev till nya medlemmar: Välkommen till Brf Bromma Tracks.pdf

Brf Bromma Tracks ligger i gamla kvarteret Linneduken i Stockholms närförort Bromma. Byggnaderna är uppförda 2017 och omfattar 249 lägenheter. Föreningen består av fem byggnader, ett tornhus på 10 våningar samt fyra lamellhus med 4 respektive 6 våningar.

Bostäderna i Bromma Tracks är utformade för att vara optimalt yteffektiva och prisvärda. Planering och interiör ger en hög standard och god funktion i varje lägenhet. Dessutom har varje bostad egen balkong eller uteplats. Utöver det finns det också gemensam uteplats för hela föreningen med en skön pool i härligt solläge. Den stora innergården erbjuder både grönska och sittgrupper med goda grillmöjligheter. Här är det enkelt att leva socialt när och om man så önskar.

Utformningen av Bromma Tracks är gjord för att ta vara på och ta hänsyn till omgivningarnas förutsättningar och det fina västerläget ger härligt ljus till både lägenheter och gård. Föreningen har många parkeringsplatser. Både genom markparkering, garageparkering och generöst med cykelparkering, för att underlätta miljövänligt val.